PILIH KASIH !

hoi hoi ! na story skit fasal sukan yg di ceburi iaitu SEPAK TAKRAW . TAun ni final year aku sebagai budak sekolah n last maen untuk MSSM(majlis sukan sekolah malaysia) tp kenape aku ta terpilih ? ? FRUST GILER aku beb . HUH !. time competiton hari tu aku da HOLD OUT , aku da kalah kan kawasan yg JOHAN tahun lepas . aku dah kalah kan SEKOLAH SUKAN NEGERI . aku da kalah kan player SUKMA MELAKA . n aku dah pon JOHAN , but kenape aku ta terpilih ?? aku ta kesah sangat kalau aku ta terpilih sebab dea lagi bagos dari aku tp kalau pilih budak yg baru na naik memang TERKILAN giler laa kan . nampak sangat PILIH KASIH . . if jumpe budak budak MSSM kt game luar memang aku KALAH kan korang n aku akan cakap MACAM NI WAKIL MSSM ? haa .. GILER PUNYE GERAMM !!

No comments:

Post a Comment